måndag 1 december 2008

Hurra, hurra, hurra!

Idag är första dagen i mitt nya yrkesliv som affärsutvecklare för kulturen. Under december ska jag utveckla mitt eget företag enligt konstens alla regler. Det betyder mål-, missions- och visionsformulering, analys av marknaden och strategi för de kommande åren. Sedan kommer den ekonomiska planeringen samtidigt med formulering och paketering av företagets erbjudande. I januari hoppas jag vara rullande för att i februari kunna koncentrera mig på företagets kunders utveckling. Ser väldigt mycket fram emot spännande uppdrag från kulturorganisationer som behöver mer pengar eller ny publik. Och att få berätta om äventyret här på bloggen.

5 kommentarer:

  1. Grattis Elisabet - detta behövs verkligen, hoppas nu uppdragen kommer i strid ström. Vi får ta en affärslunch snart!

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja, det gör vi! Hurra för affärslunch också. :)

    SvaraRadera
  3. Go, go, go!! Jag tror på dig! Kommer du på fredag, förresten?
    Sofia

    SvaraRadera
  4. Hej Elisabeth!
    Fin blogg du har, fick tips om den nu ikväll och har bara läst förstasidans inlägg. Jag vill också äta lunch med dig om en idé jag har.

    SvaraRadera